Jerusha op bezoek!

22 december 2022 - Málaga, Spanje

Woensdag 21 december zijn we na onze Spaans les, naar het centrum gegaan om nog een luchtbed te kopen. Het was even een gedoe, want we konden eerst alleen maar 2 persoonsluchtbedden vinden en daarna hadden we nog de verkeerde pomp meegenomen dus moesten we weer terug om een andere te halen, maar het is gelukt! Jerusha kwam rond 20:00 bij ons appartement aan, zij blijft gezellig bij ons tot het einde van het jaar. We hebben gegeten bij 100 Montaditos en nog even rondgelopen door het centrum. We konden de lichtshow in de Calle Larios nog even laten zien aan Jerusha en ook was er toevallig een Flamenco show op Plaza de la Merced.

Donderdag 22 december hebben we Jerusha meegenomen naar school naar onze Psychologie les. In de avond na school hebben we bij Tacobell gegeten.

Vrijdag 23 december gingen we eerst met z'n drieën het centrum in. We wilden namelijk allemaal graag een keer onze nagels laten doen. We dachten eerst dat we niet meer zoveel kans hadden, want de eerste nagelstudio die we inliepen, zij dat ze volgende week pas plek had. Gelukkig liepen we nog even door en stopten we bij nagelstudio YOYO NAIL. De mevrouw zei dat we direct wel konden! We gingen alle 3 voor de gelnagels. Iris ging als eerste, voor donkerrode nagels met sneeuwvlokjes op de ringvinger. Even later ging Jerusha, zij ging voor lichtroze met op de ringvingers glitter. Als laatste ging ik, ik heb lichtroze met glitter en op de ringvingers madeliefjes. We hebben er bijna wel 3 uur gezeten in totaal, haha. Nu ik dit schrijf ben ik er wel aan gewend, maar in het begin was het wel echt even wennen, zulke nagels! In de avond hadden we rond 20:00 met Kibum, Laura en Paula bij een Koreaans restaurant afgesproken om te gaan eten. Laura zou met kerst namelijk naar haar familie in Murcia gaan, en ze wilde ons van te voren nog graag even zien. Zo kon Jerusha ook direct kennismaken met onze buddy's. We gingen eten bij WOOCOCO.

21-12-2022 t/m 23-12-2022