Weer thuis!

25 februari 2023 - Winsum, Nederland

De volgende ochtend stonden we alweer vroeg op. We checkten uit bij ons hotel en liepen met al onze bagage naar de dichtstbijzijnde bushalte. Daar waren we al om 07:45. We namen alleen per ongeluk de bus die de verkeerde kant op ging, dus moesten we eerst nog een heel rondje met de bus door Eindhoven/ Veldhoven heen. We gingen met de bus naar Eindhoven centraal. Van Eindhoven centraal naar Utrecht, bij Utrecht overstappen naar de trein richting Zwolle en vanaf Zwolle naar Groningen hoofdstation.

Vanaf Groningen namen we de bus naar het Zernike. Rond 13:00 kwamen we aan op school. We hebben onze koffers afgegeven bij de receptie van de 'Van Olst toren', en hebben toen op onze 'eigen school', de Marie-Kamphuisborg, een lokaal opgezocht. Iris ging nog verder leren voor haar tentamen en ik was mentale steun, haha. We hebben op school pizza besteld, en ik ben nog even naar de Action geweest bij het Reitdiep om een grote Actiontas te halen en 2 blikjes RedBull voor de extra energy voor het tentamen. Iets voor 17:00 ging Iris de tentamenzaal in, en hebben we even 'afscheid' genomen. Dat was nu minder lastig, want we zien elkaar sowieso volgende week weer met ons laatste tentamen uit Spanje. Ik ging weer naar beneden en heb onze gedeelde koffer geopend, en de helft van de koffer (Iris haar deel) in de Actiontas gedaan.

Charlotte haalde mij op vanaf school, alle koffers pasten maar net in de auto, haha. We reden gauw terug naar huis. We zagen dat papa en mama nog op verjaardag waren, we zijn dus gauw doorgereden naar huis. Daar hebben we gauw alle koffers naar boven gesjouwd, Eduard even hoi gezegd, en toen gauw boven op mijn kamer in het donker met mijn koffers verstopt. Daar heb ik gewacht totdat papa en mama thuis kwamen. Charlotte hield me via Whatsapp goed op de hoogte van de situatie beneden. Na een tijdje stonden papa en mama samen in de keuken, dus dit was het moment. Ik liep naar beneden en heb zo verrast, ze waren heel verbaasd!♥♥ Voor het eten heb ik met Charlotte nog even 2 shotjes Larios gedaan, dit is Gin Rosé wat ik had meegenomen uit Málaga, van de bekendste straat in Málaga (Calle Larios). Ook hebben we nog even de dessertwijn van El Pimpi geproefd, die ik meegenomen had als souvenirtje voor Charlotte. Eduard belde Jolijn nog op met de smoes, dat we heel veel kliekjes overhadden thuis, dus of ze ook bij ons kwam eten. zo kon ik Jolijn dus ook nog verrassen! Na het eten wilde ik heel graag eindelijk naar buiten, mijn konijntjes weer zien en de pony's. Charlotte (pony) keek eerst heel blij naar mij, toen liep ze natuurlijk ineens boos weg. Maar toen ik ook weg liep richting Layka kwam ze direct achtermij aan en ging ze helemaal aan mij  snuffelen en kusjes geven, dus dat was wel heel lief!