Op visite

15 september 2022 - Málaga, Spanje

Gisteren hadden we een rustig dagje, en zijn we lekker op het strand geweest.

Vandaag hadden we met Milou afgesproken op het strand. Het was dus eigenlijk helemaal niet warm vandaag, dus had het lekker koud op het strand, haha. Eerlijk gezegd was het wel iets van 26 graden hoor, maar het was bewolkt. Dus ja echt gewoon koud.

Voordat we naar het strand gingen hebben Iris en ik een vette mooie grote roze olifantjes kleed gekocht voor op het strand!

In de avond hebben we met z'n drieën gezellig tapas gegeten. De ober zei tegen ons toen we onze bestelling deden: 'Is that possible?!' Nou zeker, het was heerlijk en helemaal op! De Spanjaarden zijn niet echt gewend dat je rond 21:00 nog een grote maaltijd eet, zij eten die vaak rond de middag (tijdens de siësta), en rond 21:00 nog een lichte maaltijd.

Na het eten gingen we nog even langs bij  Milou haar kamer. Milou is trouwens een medestudent die ook Social-Work studeert aan de Hanze, en nu net als ons haar minor volgt in Málaga. Milou woont in een studentenhuis met nog 7 andere internationals, op 6 minuutjes afstand van ons huis, dus dat is wel gezellig.

Ik heb trouwens eindelijk een kaneelbroodje gevonden, gelukkig hebben ze die hier ook in Spanje!