De 2de dag

7 september 2022 - Málaga, Spanje

We hebben vandaag een lekker rustig dagje gehad!
Vanmorgen hebben we eerst even gemaild naar school en wat dingetjes daarvoor geregeld.

Daarna zijn we naar Tedi geweest, dat was een soort Spaanse Xenos. Daar hebben we wat spulletjes gekocht voor ons appartement, die we dit hele halfjaar wel nodig gaan hebben.

Rond 2 uur waren we op een of andere manier beide erg moe en hebben we maar even onze eerste echte siësta gehouden. Even filmpje kijken en even kort geslapen. Het is echt super donker op ons appartement, omdat we veel de luiken dicht hebben tegen de zon. Als alles dicht is kan het dus midden op de dag echt voelen alsof het midden in de nacht is, totdat je de deur of raam open doet en de zon van meer dan 30 graden je huis in straalt!

Rond half 6 gingen we naar de winkel en hebben we boodschappen gehaald voor de eerste dagen. Toen we weer thuis waren, even gebeld met papa en mama en daarna samen met Iris een salade gemaakt.

We waren helemaal leuk van plan om salade te eten op het strand en de zonsondergang te kijken, maar toen we bij het strand aankwamen met onze salades kwamen we erachter dat de zon aan de andere kant onder gaat😂 Maar het was alsnog mooi hoor!

Op het strand zijn trouwens allemaal verkopers, die je kleedjes, Cola, Fanta en sieraden willen aansmeren.

We weten de weg van huis naar strand en andersom nu al zonder Google Maps te vinden! Gisteren waren we namelijk regelmatig ons huis weer kwijt, maar dat gaat nu al beter.