3e dag in Málaga

8 september 2022 - Málaga, Spanje

Donderdag 8 september 2022, is een feestdag in Málaga! Het is vandaag 'Día de la Virgen de la Victoria'. Een katholieke feestdag waarbij ze met een Maria beeld door de stad heen lopen en rozenblaadjes gooien, of tenminste zo iets.

Eerlijk gezegd hebben we er niets van meegekregen, want we hebben een heerlijke dag op het strand gehad!

Op het strand kwamen nu naast de verkopers ook allemaal mensen langs met kaartjes voor feestjes etc., we hadden thuis even één opgezocht, maar daar waren echt hele erge reviews van, dat mensen allemaal waren opgelicht enz., dus blij dat we daar niet heen gingen!

In de avond hebben we onze eerste warme maaltijd gemaakt in ons appartementje, we aten pas om 21:30, maar op de een of andere manier krijg ik hier gewoon geen honger rond 18:00.  Direct goed aangepast aan de Spaanse tijden!  Alhoewel we hebben ook koekjes gekocht en die gaan er ook goed in hoor tussendoor..

In de avond hebben nog een spelletje gedaan, mijn eerste keer 'keer op keer', dat is echt een leuk spel! En we hebben een rondje gewandeld. Alle katten zijn hier bang voor ons, want ze rennen allemaal weg. Iris wou graag even kijken bij een voetbalveld, nou dat leek echt op een gevangenis, het was helemaal omheind door hoge muren en hekken. Maar het was wel even lekker zo een rondje wandelen!