Bingo!

13 november 2022 - Málaga, Spanje

07-11-22 t/m 13-11-22

Donderdagavond zijn we met mijn buddy Paula en een vriendin van haar Marta Clara naar een bingoavond geweest bij mijn buddy in de buurt. Dat was heel gezellig! De moeder van mijn buddy kwam ook nog even langs tijdens de eerste Bingo ronde, en we zijn door haar uitgenodigd om met kerst bij hun te komen eten. S 'avonds na de bingo, namen we de bus terug naar huis. Deze bus viel alleen echt net niet uit elkaar tijdens het rijden, het maakte zoveel lawaai en ging heen en weer!

Vrijdagochtend moesten we lopen naar El Perchel, want het metrostation wordt in de avond dus echt helemaal afgesloten. Wij hebben onze fietsen altijd in het metrostation staan, dus daar konden we donderdagavond niet meer bij. Gelukkig stonden onze fietsen er nog wel!

Zaterdagavond heb ik voor het eerst Indiaas gegeten. We gingen uiteten bij Amigos Muelle Uno langs de haven van Málaga. Het was super lekker! Ik had kip tandoori en een curry met kip tikka masala en als toetje Baklava.

Zondagmiddag hebben we het Centre Pompidou bezocht, we hadden gratis toegang! Centre Pompidou is een bijgebouw van het bekende Franse museum voor de moderne kunst. Onder de gekleurde kubus, is een museum waarin meer dan 60 werken van de 20e en 21e eeuw staan. Hier staan werken van onder andere Picasso, Frida Kahlo en Kadinsky.

Verder zijn we deze week natuurlijk weer naar school geweest, hebben we gesport, schoongemaakt, boodschappen gedaan en siësta's gehouden.