"Ben niet doof, maar versta geen Spaans"

20 september 2022 - Málaga, Spanje

Vandaag zijn we alweer 2 weken in Málaga!

Vanmorgen werden we opnieuw wakker doordat buurman en buurman voor de deur stonden.. Ik kan je vertellen dat ik daar niet heel vrolijk van wordt in de ochtend, haha. Buurman en buurman snapten niet wat ze moesten doen. Het was de bedoeling dat ze alle gaatjes in de muur waar de bedbugs inzaten/inzitten, zouden dicht plamuren.

Volgens buurman en buurman kwamen deze gaatjes gewoon door de beschadigingen van het bed, daarnaast zagen ze eerst bijna geen gaatjes en was de muur heel moeilijk, want het was een harde gemixte muur van 2 verschillende materialen. Uiteindelijk hebben ze een paar gaatjes dicht gemaakt en toen gingen ze weer. Er kwam trouwens meer spul naast de gaatjes dan erin, en meer dan de helft hebben ze ook niet gedaan. De volgende keer als buurman en buurman weer gaan uitleggen in het Spaans, gaan wij wel gewoon in het Nederlands terugpraten, want we snappen er echt helemaal niets van!

Buurman en buurman vertellen ook gewoon 10x hetzelfde in het Spaans en gaan steeds wat harder praten, maar ja na 10x dezelfde zin snap ik nog steeds niet wat het betekend hoor.

Na buurman en buurman hebben we ons huis weer helemaal gestoomd en wasjes gedraaid. Daarna zijn we naar de fietsenmaker geweest om de banden op te pompen van onze nieuwe fiets.

Vandaag heb ik hier ook voor het eerst een lange broek aan gehad met 27 graden! Het was niet eens omdat ik het koud had, maar omdat al mijn  kleding in de was zat, nog niet droog was of in de vriezer zat. Tja alles tegen de bedbugs!

In de avond hebben we eindelijk onze broccoli opgemaakt. We hebben er broccolisoep van gemaakt, dat was heel goed gelukt!

In de avond hadden we ineens zin om onze nieuwe bicicleta met opgepompte banden even te gaan uittesten, dus hebben we allebei even een rondje gedaan door de wijk!