Laatste lessen voor de vakantie

19 december 2022 - Málaga, Spanje

Zondag 18 december hebben we lekker uitgeslapen, gesport, en zijn we even het centrum in geweest. In de avond moesten we nog even onze presentatie maken voor morgen. We hebben een presentatie gemaakt over "The differences between the Shamanistic view and the Dutch/ West Europe view on mental health". Hier waren we nog tot 00:00/ 00:30 mee bezig. Daarna heb ik rond 01:30 nog even pannenkoeken gemaakt, want maandag zouden we ook de Christmasparty hebben, en iedereen zou dan wat eten meenemen uit zijn thuisland. Ook ben ik nog begonnen met een Quiz maken over Nederland voor de Christmasparty.

Maandag 19 december hadden we dus, na een krappe 4 uurtjes slaap, onze laatste Sjamanisme les. In de eerste helft van de les hebben Iris en ik onze presentatie gegeven, de klas en de docent vonden het ook heel interessant gelukkig! In de 2de helft van de les hadden we onze Christmasparty, dat was echt heel gezellig! Iedereen had wat eten meegenomen en vertelde wat over hoe zij kerst en oud en nieuw vieren in hun thuisland. Wij hebben de Quiz over Nederland nog gedaan met de klas en filmpjes laten zien over carbid schieten en vuurwerk etc. Dat vinden ze hier allemaal heel gek!

Dinsdag 20 december waren we al om 09:30 op school voor Commercial law. De les begon pas om 10:00, ik had me weer eens vergist in de tijd.. Toen de docent binnen kwam, gaf hij aan dat deze les alleen was voor vragen, als extraatje voor de vakantie, aangezien wij geen vragen hadden konden we dus na een kwartiertje alweer weg. We zijn nog even naar winkelcentrum Larios geweest om een dekbed, kussen en beddengoed te kopen voor onze logees komende week.

18-12-2022 t/m 20-12-2022