Papa en Mama in Málaga & Nerja!

24 november 2022 - Málaga, Spanje

Donderdagochtend zijn we naar Burgerschap en Mensenrechten geweest. Om 11:00 waren we weer vrij en hebben we thuis even gegeten. Om 14:00 had Iris afgesproken om het WK van Korea tegen Uruguay te kijken met Ji Hyon, Jay en Kibum. Het plan was dat ik dan met papa en mama zou afspreken. Uiteindelijk heb ik ook maar de eerste helft van de wedstrijd meegekeken, want papa en mama konden geen parkeerplek vinden en ik had geen tijd meer.. Na de eerste helft, gingen we weer naar school voor Psychologie. Na school hadden we met papa en mama afgesproken om tapas te gaan eten in het centrum. Papa en mama kwamen eerst bij ons appartement, dus die kon ik nu voor het eerst in echt aan hun laten zien! We hebben heerlijk gezellig gegeten bij Casa Lola! Daarna hebben we nog een klein rondje gelopen door het centrum.

Vrijdag hoefden we niet naar school, omdat er een strike was. De strike ging over het tegengaan van geweld tegen vrouwen. Dit kwam eigenlijk wel goed uit, want nu konden we vandaag dus lekker een dagje weg met de auto met papa en mama. We zijn naar Nerja gereden met de auto en zijn bij het 'Balcón de Europa' geweest. Daar had je een super mooi uitzicht over de Middellandse zee! Verder hebben we wat rondgelopen door Nerja, langs het strand en de rotsen gewandeld en een lekker ijsje gegeten.

Aan het einde van de middag moest Nederland weer spelen op het WK. Ik heb met Iris en Kibum de eerste helft gekeken in Camden Lock en de 2de helft in Grand Café Gezellig. We waren op de fiets gegaan naar Camden Lock, omdat we bijna te laat waren, maar omdat we niet zo vaak met onze fiets in het centrum komen, waren we onze fiets compleet vergeten. Toen we thuis waren, kwamen we er pas achter dat onze fiets nog in het centrum stond, haha.

In de avond hebben we pizza gegeten bij papa en mama in het appartement.

24-11-2022 & 25-11-2022