Verdwaalde bezorger

18 september 2022 - Málaga, Spanje

We hadden vandaag bedacht om broccoli te gaan maken, dit hadden we namelijk echt al de 1e dag hier in Malaga gekocht, dus ja dat moest nu toch een keer op. Helaas kwamen we erachter dat het gehakt wat we erbij wilden niet meer goed was. Tja toen was er natuurlijk geen andere optie meer, en moesten we wel pizza bestellen..

Onze eerste thuisbezorgd maaltijd, was ook weer een hele ervaring. Thuisbezorgd heet hier Just Eat. Ik kreeg een mailtje dat het restaurant geprobeerd had om mij te bellen, om de bestelling te bevestigen, maar ik had dit natuurlijk weer niet gehoord. Dus wij gingen dat restaurant maar bellen.

Eerst kregen we te horen dat het nummer wat we wilden niet bestond, na nog een aantal aanpassingen te doen en nogmaals te proberen kwamen we aan een Spaans antwoordapparaat. We snapten er helemaal niets van..

Ondertussen was het alweer bijna 21:00 en op die tijd zou het bezorgd gaan worden. Toen we naar buiten keken zagen we een bezorger zoeken naar een adres. We liepen naar de bezorger toe om te vragen of hij misschien naar ons op zoek was. We wilden de bezorger al betalen, maar toen kwamen we erachter dat dit toch een andere bestelling was, haha. Gelukkig belde het restaurant nog naar ons op en kregen we iemand aan de lijn die ook Engels sprak, diegene gaf aan dat ze ons adres door zou geven aan de bezorger, hij kon het namelijk niet vinden. Even later had ik weer een gesprek gemist, dus had ik nog een aantal keer naar dat nummer gebeld, maar daar kregen we weer een antwoordapparaat. Gelukkig kwam daarna vrij snel al onze bestelling, de pizza's waren gelukkig heerlijk! Daarna werd ik nog weer gebeld door het nummer van de pizzeria, ze vroegen heel bezorgd of het allemaal wel goed ging, want ik had hem zo vaak gebeld, haha.